Rock guitarist stands with a white electric guitar as bright lightning streaks across a stormy blue-purple sky behind him

Οι BEAST IN BLACK καλωσορίζουν τον νέο τους κιθαρίστα

Οι Φινλανδοί Beast In Black ανακοινώνουν με χαρά τον Markus Venehsalo ως τον νέο μόνιμο κιθαρίστα τους. Ο Markus αντικαθιστά τον Daniel Freyberg στη σύνθεση του συγκροτήματος.

Το συγκρότημα δήλωσε:

«Πρώτα απ’ όλα, θέλουμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας στον φίλο μας και εξαιρετικό κιθαρίστα Daniel Freyberg για τους τελευταίους οκτώ μήνες που μοιραστήκαμε μαζί. Ελπίζουμε να ένιωσες τη ζεστασιά και την αγάπη των οπαδών των Beast!

Ταυτόχρονα, είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε επίσημα τον Markus Venehsalo στις τάξεις του συγκροτήματος ως τον νέο μας κιθαρίστα. Κατά τη διάρκεια των εκτενών ακροάσεων και συνεντεύξεων με πολλούς εξαιρετικά ταλαντούχους υποψηφίους από τη Φινλανδία και το εξωτερικό, απέδειξε τις δυνατότητές του με τις ισχυρές μουσικές του ικανότητες και τα πρωτότυπα σόλο του. Επιπλέον, το ιδιαίτερο χιούμορ της Ανατολικής Φινλανδίας που διαθέτει ταίριαξε απόλυτα με το συγκρότημα, κάνοντας την απόφαση να μοιάζει τόσο φυσική όσο και αναπόφευκτη.

Οικογένεια των Beast, υποδεχθείτε θερμά τον Markus και δείξτε του τι αξίζετε!»

Ο Daniel Freyberg σχολίασε:

«Θέλω να ευχαριστήσω τους Beast In Black και τους οπαδούς για αυτή την απίστευτη περιπέτεια που ζήσαμε μαζί. Το να βγω για λίγο από τον συνηθισμένο μου κόσμο και να μοιραστώ αυτές τις στιγμές πάνω στη σκηνή μαζί σας ήταν πραγματικά μια εμπειρία που θα θυμάμαι για πάντα.

Παρ’ όλα αυτά, όλοι γνωρίζαμε ότι αυτό το κεφάλαιο θα ήταν προσωρινό λόγω των μακροπρόθεσμων σχεδίων μου με τους Crownshift. Χαίρομαι όμως που καταφέραμε να δημιουργήσουμε όμορφες αναμνήσεις σε όλο τον κόσμο.

Παρότι πλέον οι δρόμοι μας χωρίζουν, η φιλία μας παραμένει δυνατή και εύχομαι στο συγκρότημα κάθε επιτυχία στο μέλλον!»

Ο νέος κιθαρίστας Markus Venehsalo πρόσθεσε:

«Όταν ήμουν 8 ετών, ο πατέρας μου έφερε στο σπίτι μια κιθάρα που είχε αγοράσει από έναν συνάδελφό του. Τη σύνδεσα σε έναν ενισχυτή, βρήκα το κανάλι με την παραμόρφωση (distortion) και είπα στον πατέρα μου: “Θα γίνω κιθαρίστας του rock ’n’ roll!”

Το να αποτελώ πλέον μέλος της σύνθεσης των Beast In Black μοιάζει με ένα σχεδόν ακατόρθωτο όνειρο που έγινε πραγματικότητα και ανυπομονώ για όσα μας επιφυλάσσει το μέλλον.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε αναθέτοντάς μου τα κιθαριστικά καθήκοντα. Υπόσχομαι να δώσω τον απόλυτα καλύτερο εαυτό μου!»