You are currently viewing Οι LOST RELICS κυκλοφόρησαν το νέο τους single, “Saint Catharines”

Οι LOST RELICS κυκλοφόρησαν το νέο τους single, “Saint Catharines”

Οι εκπρόσωποι του sludge και desert rock από το Ντένβερ, LOST RELICS, επιστρέφουν με νέο υλικό, εγκαινιάζοντας έναν δυναμικό νέο κύκλο κυκλοφοριών με το ολοκαίνουργιο single τους “Saint Catharines”, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο σε όλες τις μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες.

Βασισμένοι στη μουσική βαρύτητα, την ένταση και την ωμή συναισθηματική φόρτιση, οι LOST RELICS συνεχίζουν να εδραιώνουν τη θέση τους ως μία από τις πιο αδιαπραγμάτευτες underground δυνάμεις της σύγχρονης heavy μουσικής. Από τον σχηματισμό τους το 2018, το συγκρότημα εξελίχθηκε σε ένα σχήμα με τρεις βασικούς τραγουδιστές, συνδυάζοντας sludge, noise και post-hardcore επιρροές σε έναν ήχο που ισορροπεί ανάμεσα στο χαοτικό και το απόλυτα ελεγχόμενο.

Το “Saint Catharines” δίνει το πρώτο δείγμα από το επερχόμενο EP “Monuments to the Useless”, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Σεπτεμβρίου 2026. Το τραγούδι αναδεικνύει τον χαρακτηριστικό ήχο των LOST RELICS, συνδυάζοντας αποπνικτική βαρύτητα και αργόσυρτη δυναμική, ενώ αντλεί έμπνευση από τη σκοτεινή, επική ατμόσφαιρα των Neurosis, τον ωμό πειραματισμό των Melvins και την επιθετική ένταση των KEN Mode, διατηρώντας παράλληλα τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα.

Στιχουργικά, το single συνεχίζει να εξερευνά θεματικές όπως η απογοήτευση, η ασφυκτική πίεση και η αργή κατάρρευση της σύγχρονης ζωής, χωρίς εξωραϊσμούς και χωρίς συμβιβασμούς. Πρόκειται για βαριά μουσική που δεν ζητά την αποδοχή κανενός και δεν υπόσχεται καμία ανακούφιση.

Το EP “Monuments to the Useless” θα περιλαμβάνει συνολικά πέντε συνθέσεις, επεκτείνοντας τις ίδιες θεματικές της έντασης, της επιθετικότητας και του ελεγχόμενου χάους, καθώς κινείται ανάμεσα σε υπνωτικές desert rock διαδρομές και συντριπτικά sludge ξεσπάσματα.

Το δεύτερο single, False Idols”, θα ακολουθήσει στις 28 Αυγούστου, προετοιμάζοντας το έδαφος για την πλήρη κυκλοφορία του EP.

Το “Monuments to the Useless” ηχογραφήθηκε και μιξαρίστηκε από τον Felipe Patino στα Green Door Studios στο Ντένβερ του Κολοράντο, ενώ το mastering ανέλαβε ο Jason Livermore στα The Blasting Room στο Φορτ Κόλινς του Κολοράντο. Η κυκλοφορία πραγματοποιείται μέσω της Golden Robot Records.

 Connect: 

https://www.gigaboogie.com/lost-relics/electronic-press-kit

https://www.facebook.com/LostRelicsDenver

https://www.instagram.com/lostrelicsband

http://www.youtube.com/@lostrelics8355

https://lostrelics.bandcamp.com

Contact: lostrelics303@gmail.com